Garnier Fructis Banana Hair Food


Dobrodošle u novi post! Kao što možete vidjeti, danas vam donosim recenziju Garnier Fructis Banana Hair Food. Sigurna sam da ste sve čule i/ili vidjele ovu masku u dućanima i vidjele neke recenzije. Ako vas zanima što ja mislim, nastavite čitati ... 



Za početak, par informacija o maski. 

Proizvod sadrži čak 98 posto sastojaka prirodnog podrijetila te da ne sadrži silikone, parabene niti umjetna bojila. Može se koristiti na 3 različita načina: kao balzam, kao maska ili kao njega bez ispiranja. Ostalih 2% sastojaka potrebno je kako bi se osigurao ugodan osjećaj i dobro očuvanje formule. Cijena za hair food maske 390 ml iznosi 49,90 kn. 

Garnier Fructis ima 4 nove maske koje su namijenjene različitim tipovima kose:


Hair Food Banana za suhu kosu, Hair Food Papaya za oštećenu kosu, Hair Food Macadamia za beživotnu kosu, tešku za oblikovanje i Hair Food Goji za obojenu kosu.



MOJE MIŠLJENJE: Ja sam za početak uzela masku od banane jer mi se činila kao da bi mi najviše mogla pomoći tijekom ljeta kada puno perem kosu i izlažem je soli i suncu. Nisam se ni malo prevarila! Ja ne znam kad sam zadnji put poslije ljeta imala tako normalnu kosu, bez isušenih dijelova. Ako se odlučite za neku od ovih maski, nećete nimalo požaliti. Osim što je toliko prirodna,bez nepotrebnih silikona, parabena i ostalog, količina je dostatna za više mjeseci. Stvarno se isplati uzeti ovu masku. Ja ću svakako uz ovu uzeti i od Papaye i Macadamie, te ih rotirati i mislim da će mi se kosa skroz oporaviti.

Nakon ove maske, ne pada mi na pamet uzimati nijednu drugu, mislim da to dovoljno pokazuje koliko je volim.
Da li ste ju vi probale i šta mislite o njoj? Pišite mi u komentare! Xoxo, Lux :* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija