Moja kolekcija parfema

Dobrodošle na današnji post! Danas sam vam pripremila nešto novo,a to je moja kolekcija parfema. Iako nisam jedna od onih osoba koje imaju po nekoliko desetaka parfema, ipak ih jako volim i često mijenjam. Pa krenimo ...




Prvi parfem je ovaj. Radi se o unisex parfemu od United colors od benetton. Parfem imam, ja mislim, čak od srednje škole i nekako sam ga bila zapostavila pa sam mu se sada vratila. Gornje note su neroli i bergamot, srednje note su bambus i pamučni cvijet, a bazne note su guaiac drvo i bijeli mošus. Parfem je jako lagan i prozračan te ga nosim u dane kada ne želim odskakati mirisom. 




Ovaj parfem sam dobila u trećem mjesecu kao poklon za rođendan i obožavam ga, jako je elegantan i profinjen. Jedina mana mu je što nije dugotrajan,jer nije parfem, već eau de toilette. Na početku, miris pršti voćnim notama mandarine, narandže i passion fruita. U srcu je smješten šarmantni buket frezije, orhideje i šljive, koji se oslanjaju na bazu plemenitog kedra, vanilije i bobica tonke.




Idući na redu je još jedan eau de toilette, a to je Si od Armanija. Ovom parfemu sam vjerna još od 2015. i jedan je od najdražih parfema za koji uvijek dobijem komplimente. Iskreno, ne znam ni koja mi je ovo bočica po redu, ali nenormalno ga trošim. Ovaj sam dobila za Božić i bio mi je odličan za proljetne i ljetne dane (što dokazuje i to što pola bočica od 100 ml nema), jedini nedostatak mu je što je prilično skup i imam osjećaj da je drugačiji parfem kada ga kupujem u Hrvatskoj ili Njemačkoj, tj. kao da ga ovdje razrijede dosta i to me ljuti. Gornje note parfema su bergamot, kruška, neroli, crni ribizl, mandarinova i narančina aroma, srednje note su frezija, jagoda, jasmin, mango, Osmanthus i ruža svibnja. Bazne note parfema su ambra, drvenasti tonovi, pačuli, mošus i vanilija. Znači to je svježi cvjetni miris s drvenastim temeljem.




I zadnji parfem na redu je ovaj od Justina Biebera, koji sam kupila dok sam još bila u fazi obožavanja njega haha! Baza parfemske vode je jantar, mošus, orhideja. Glava je jagoda, kruška, kupina, mandarina, te na kraju srce je cvijet drva naranče, frezija, jasmin, marelica. Ovaj parfem je također cvjetni i lagan, za svaki dan. Ambalaža me najviše nervira kod njega, toliko ogromna ambalaža za mali parfem, bezveze skroz. 

Svaki parfem čuvam u kutiji kako bi što duže zadržali trajnost i miris i ljepše mi tako izgleda na polici. Nadam se da vam se svidio ovaj post!


Xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija