Maybelline Master Chrome - nijansa Molten Gold

Dobrodošle u današnji post! Danas ću vam prenijeti svoje dojmove Maybelline-ovog highlightera kojeg sam pošteno istestirala ovog ljeta. Pa krenimo ...




Nijansa koju ja imam je 100 Molten Gold. To je divna zlatna nijansa highlightera. Količina highlightera koju dobijete je 9 grama, a rok trajanja je 24 mjeseca. 





Ambalaža je klasična i elegantna, a reljef je prekrasan, stvarno mi je bilo žao početi ga koristiti i upropastiti tu ljepotu. A sada malo o samom highlighteru... Sam highlighter i nije nešto intezivan te sam ga uvijek morala koristiti uz neku highlighter bazu, samostalno mi i nije bio nešto intezivan na licu. Ovaj highlighter je definitivno bio najnošeniji ovog ljeta zbog njegove zlatne boje, savršeno je išao uz tamnu kožu, međutim s dolaskom jeseni vrlo vjerovatno ću ga spremiti u ladicu do idućeg ljeta. S obzirom na cijenu, koja zna biti paprena (ovisi gdje kupujete), ne bih vam preporučila ovaj highlighter. Po meni ima puno boljih highlightera za tu cijenu. 



Nadam se da vam se svidio ovaj post i pišite mi svoje dojmove u vezi ovog highlightera. Xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija