DEKORATIVNA WISHLISTA ZA 2019.GODINU!


Dobrodošle u današnji post,drage moje! Iako možda malo već kasnim sa ovim postom jer su gotovo svi napisali svoje wishliste,odlučila sam ga ipak napisati. Na ovoj wishlisti će se naći svakakvi beauty proizvodi,i oni jeftini i skuplji. Ako vas zanima što bih si ja to sve htjela kupiti/dobiti ove godine,nastavite čitati ovaj post.


Slikovni rezultat za wishlist


Krenimo sa highlighterima, meni su osobno oni najveća patnja i trenutno ih u kolekciji nemam previše, jako se trudim kontrolirati po tom pitanju. Međutim,ove godine sam si odlučila dati oduška i htjela bih si kupiti takva dva proizvoda. 

Prvi je čuveni MAC Soft&Gentle za kojim patim već godinama i jako ga priželjkujem,više čak od Mary-Lou manizera. Mislim da je ova nijansa svevremenska,svima pristaje i nosiva je u svakoj situaciji.

Slikovni rezultat za mac soft and gentle
izvor: https://www.temptalia.com/product/mac-cosmetics-mineralize-skinfinish/soft-and-gentle/

Drugi proizvod je NXY Born to glow highlighter palette koji bi mi možda bio isplativiji s obzirom na razne nijanse. Oba dva proizvoda koštaju negdje oko 200 kn,nisam sigurna točno koliko,ali MAC je sigurno skuplji. Svejedno, to koristim na dnevnoj bazi stoga mislim da se isplati uložiti toliko novaca.

Slikovni rezultat za nyx born to glow highlighter palette
izvor: https://www.nyxcosmetics.com/born-to-glow-highlighting-palette/NYX_570.html


Već jako dugo imam želju isprobati Revlon Colorstay puder za miješovitu kožu, sam puder nije toliko skup koliko se ja bojim da ne promašim nijansu i onda sam dala novce za ništa,to bi mi bilo žao. Svakako kad ću imati novaca ću otići u Muller i isprobati svaku nijansu dok ne nađem onu koja će mi najbolje odgovarati.


Slikovni rezultat za revlon colorstay combination oily
izvor: https://www.exquisitecosmetics.co.uk/cosmetics/revlon-colorstay-foundation-combination-oily-pump-bottles.html 

Htjela bih si priuštiti Maybelline New York Superstay matte ink tekući ruž, nekako uvijek prođem pored njih na polici,a želim vidjeti da li su bolji od Golden Rose tekućih ruževa. To će biti,nadam se, prva stvar koju ću si priuštiti. Najviše patim na tu dugotrajnost koju takvi proizvodi pružaju,jer iskreno nemam živaca cijeli dan popravljati ruž na usnama.

Slikovni rezultat za maybelline superstay matte ink
izvor: https://www.nykaa.com/maybelline-new-york-superstay-matte-ink-liquid-lipstick-seductress/p/328479?eq=desktop

Jedina paleta koju bi si možda priuštila je Urban Decay Born to run. Apsolutno sve nijanse su mi predivne, ali i nosive. Sama paleta je jako lijepa i ambalažom, te samim sjenilima.  Ali će ta kupnja pričekati jer imam dosta paleta koje uopće nisu pri kraju, pa ću si tu kupovinu priuštiti tek kada potrošim jednu paletu sjenila. 

Slikovni rezultat za urban decay born to run eyeshadow palette
izvor: https://www.urbandecay.com/born-to-run-eyeshadow-palette-urban-decay/ud907.html

Osim toga svega, htjela bi si kupiti i jedan parfem,a to je Giorgio Armani Si Passione. Obožavam klasičnu verziju Si parfema, i uvijek ga imam,ali voljela bih isprobati i ovu,mada nisam čak ni špricnula malo u drogerijama,pa to svakako trebam promijeniti. Možda mi se i ne bi svidio (moj novčanik se tome nada). 

Slikovni rezultat za giorgio armani si passionate
izvor: https://www.punmiris.com/parfem/Giorgio-Armani/S-Passione-48002.html



To bi bili uglavnom najvažnije stavke moje wishliste za ovu godinu. Naravno, vjerovatno ću kroz godinu poželjeti još puno stvari, ali nadam se da ću većinu ovih stavki kupiti i onda vam na kraju godinu napisati grupni post o njima. Kako vam se sviđa ta ideja? 

Nadam se da vam se svidio ovaj post, do idućeg puta šaljem vam puse,xoxo,Lux:* 


*svakako ostavite u komentare linkove svojih blogova kako bih vas mogla zapratiti* 

Primjedbe

  1. Ja bi ti preporučila da svakako isprobaš Revlonov puder, meni je jedan od omiljenih. A što se tiče Maybelline ruževa, izbjegavaj nijansu 25 Heroine. Iako je boja prekrasna, ruž je baš ljepljiv i treba mu dosta vremena da se sasuši na usnama. Tokom dana cijelo vrijeme osjetiš da imaš nešto na usnama (što mi se ne događa sa GR ruževima), a kada se počne skidati otpada u sitnim mrvicama sa unutarnjih rubova usana. Ja sam isprobala samo ovu nijansu pa ne znam kakve su ostale, ali ova 25 nije ni do koljena GR koji su mi favoriti za sada. :)
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ću ga uskoro probati. Meni su isto Golden Rose tekući ruževi najveći favoriti, pa možda čak ni neću uzet Maybelline mada su oni mojoj najboljoj frendici sasvim okej, to stvarno varira od osobe do osobe. :)

      Hvala ti na komentaru, puno mi znači!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija