Golden Rose Eyebrow Powder - recenzija


Dobrodošle u današnji post,drage moje! Dopustite mi da vam danas predstavim potanko proizvod koji sam nedavno naručila,a predstavila sam ga u postu GR - noviteti. Radi se o proizvodu za obrve,pa ako vas zanima više,svakako nastavite čitati... 


Proizvod se dobije u malenoj kutijici kojoj na poleđini pišu sve informacije koje bi vam mogle zatrebati. Od sastava, toga da je dermatološki testirano i da parabeni nisu dodani, te da mu gramaža iznosi 2.5 grama i kako bi se trebao potrošiti u roku od 18 mjeseci. S obzirom na gramažu, prilično sam sigurna da ću ga uspjeti potrošiti u tome vremenu. Proizvod sam naručila na stranici od Golden Rose-a. Cijena mu je 25 kn,što meni stvarno nije puno i svakako je isplatljivo. Osim sjenila za obrve,možete naći i razne druge proizvode. 


 Što se tiče same ambalaže proizvoda,moram priznati da sam se malo razočarala. Sama ambalaža je dosta jeftina i nekako mi je došla izgrebana iznutra (što možete vidjeti na slikama niže). Osim toga, kistić koji se dobije je po meni sasvim bespotreban jer je jako malen,a s takvim kistovima nije lako rukovati niti imaju neki smisao. Opet na poleđini pišu sve bitne informacije što je super jer onda možete baciti i kutijicu. I pozitivna strana je što se kod zatvaranja čuje onaj 'klik' pa možete biti stoposto sigurni da se proizvod neće sam otvoriti. 



Reljef ovog sjenila za obrve mi je jako zanimljiv i dugo zadržava ovaj svoj oblik (ovisno dakako koju količinu sjenila trebate). Ispod je slika sa swatchem i možete vidjeti popriličnu pigmentaciju koja me oduševila. Sjenilo se nimalo ne trusi, bar ja to nisam primjetila. Odabrala sam odličnu boju i ona savršeno odgovara mojim obrvama. Sve u svemu, ovaj proizvod već jako volim i mislim da ću ga ponovno kupiti. Svaka čast, Golden Rose! 

Nadam se da vam se svidio ovaj post, ja osobno volim recenzije ovako malo ''nepoznatijih proizvoda'' jer svaka marka ima puno dobrih stvari,a ne samo ruževe kao što je to kod GR riječ.

Do idućeg puta vam šaljem puse, xoxo, Lux:* 

*post isn't sponsored by Golden Rose* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija