NEW IN - Siječanj 2019.

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas ću vam pokazati što sam to kupovala u siječnju,pa krenimo redom. 


Ovdje neću previše dužiti,jer imate poseban post o GR novitetima ovdje. Pa ako niste pročitali,svakako pročitajte. 


Osim GR šminke, kupila sam i Essence maskaru i kistić za oči koji uvijek dobro dođe. Osim toga, Garnier sheet maske su stalna postava kod mene i imam osjećaj da jako dobro obavljaju svoj posao. Jessa gel za intimno pranje je nešto o čemu planiram pisati poseban post, te se malo više posvetiti tom području našeg tijela. Od Alverde-a sam uzela ulje protiv celulita o kojem sam čula samo lijepe stvari te sam ponovno kupila ovu miceranu od jabuke i limete koju sam obožavala kad sam ju imala,prekrasan miris i odlično radi stvarno. Karite maslac već dugo tražim i čitam njegove blagodati,te kad sam ga vidjela u DM-u od Male od lavende morala sam ga uzeti. Njemu ću isto svakako posvetiti poseban post kada ga dobro istestiram.

I to bi bilo to, uvijek se trudim racionalno trošit novce te kupovati samo stvari koje ću trošiti. A vi? Da li ulazite neplanski u DM ili imate popis stvari koje kupujete? 

Nadam se da vam se svidio današnji post,do idućeg vam šaljem puse,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija