Golden Rose Beauty blender set


Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam pišem ovom setu Beauty blendera od Golden Rose. Set sam naručila na njihovoj web stranici i cijena mu iznosi 51,99 kn. 


Kao što vidite iz slike, beauty blenderi su dosta sitni na prvu. Rozi je najveći, zatim plavi i ovaj zeleni. Jako su mekani i sviđaju mi se njihove boje. 


Ovako blenderi izgledaju kada oprani i iscijeđeni. Sasvim su solidne veličine mada bih ja voljela osobno da je rozi blender još veći jer ga koristim za puder po cijelom licu. Zeleni koristim za utapkavanje korektora ispod očiju i na ostatku lica,a plavi za bake-anje lica. Ovi blenderi su se pokazali sasvim solidno, lijepo su mekani i sviđa mi se kako rade na mom licu. Za tu cijenu se svakako isplati,stoga imate moju preporuku! 


Da li i vi volite Golden Rose proizvode? Pišite mi u komentare,a do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Obožavam Golden Rose proizvode i mislim da su se jako popravili.Nisam isprobala ove blendere, ali mi deluju predobro. :)

    The Beauty Journal

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Volim Golden Rose, a posebno njihove karmine! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja također jako volim njihove ruževe, pogotovo tekuće :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija