Mala od lavande - Karite maslac (recenzija)

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Kao što vidite, danas vam pišem recenziju Karite maslaca od hrvatskog brenda Mala od lavande. Ovaj maslac sam kupila prije otprilike mjesec dana u DM-u i vrijeme je da vam ga predstavim. Pa krenimo!



Za početak - što kaže Mala od lavande? 

Karite maslac prikladan je za hidrataciju svih tipova kože jer zadržava vlagu.
Naročito je učinkovit kod regeneracije stanica starije i naborane kože.
Odličan je za njegu osjetljive dječje kože jer ne potiče nikakve alergijske reakcije. Može se koristiti i kod pelenskog osipa.

Zahvaljujući cimetnoj kiselini koristi se za zaštitu od sunca jer ima prirodni zaštitni faktor.
Nakon sunčanja može se koristiti kao redovita njega kože jer pomaže pri cijeljenju fotooštećene kože, te ju hrani i čini mekšom.

Djeluje protuupalno, pa pomaže kod dermatoloških stanja (psorijaza, seboreja, ekcemi, atopijski dermatitis, akne). Pomaže pri cijeljenju manjih rana, ogrebotina i opeklina. Shea maslac duboko prodire u kožu, regenerira je, pa se može koristiti u prevenciji i tretmanu strija i ožiljaka. Osobito se primjenjuje za prevenciju strija tijekom trudnoće.

Ako niste ljubitelj njegovog prirodnog mirisa, možete u njega dodati par kapi eteričnog ulja.

Ponekad maslac može imati grudičastu teksturu, ali to ne znači da je pokvaren.
Kao i za sve prirodne preparate, preporučuje se da ga čuvate na suhom i hladnom mjestu čime ćete osigurati duži vijek trajanja (izvor). 


Kao što vidite, najvažniji podaci se nalazi na poleđini proizvoda. Piše tko proizvodi Karite maslac, sadržaj, najbolje upotrijebiti prije kraja, funkcija proizvoda, upute za korištenje, posebne mjere opreza te sastojci. 



Kao što možete vidjeti iz priložene slike, maslac nije u polutopljivom stanju na sobnoj temperaturi kao npr. kokosovo ulje. Ima grudičastu teksturu i teško ga je lijepo uloviti prstima. Kada se zagrije među prstima, ima uljnu teksturu i može se dobro razmazati. Pogodan je za sve tipove kože. Ja ga najviše koristim na područjima gdje osjetim da mi je koža malo više suha i gdje lako puca.

U moć ovog maslaca sam se uvjerila ovog vikenda kada je vani toliko snažno puhalo da su mi ruke bile crvene i jako nadražene. Do sada mi se to nikada nije dogodilo i odlučila sam to umiriti karite maslacem. Doslovno se preko noći to područje smirilo i nije više crveno. Tako da svaka moja preporuka za ovaj proizvod ako se i inače borite sa suhoćom,pogotovo u ovo ludo vrijeme zadnjih dana. Cijena mu je 49,90 za 100 ml, te vam to po meni može stvarno dugo potrajati, osim ako naravno ne koristite za cijelo tijelo, onda bi vam trebalo biti dovoljno za otprilike dva mjeseca.

Stvarno odličan proizvod, te je veliki plus što se proizvodi u Hrvatskoj i ovo definitivno neće biti zadnja stvar koju ću kupiti od Male od lavande. Nadam se da vam se svidjela današnja recenzija, ako imate i svi iskustva s ovim ili sličnim proizvodom,slobodno pišite u komentare. 


Do idućeg puta,šaljem vam puse,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

  1. Baš mi se sviđa taj proizvod! Voljela bih ga jednom isprobati! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskrena da budem, nikad nisam probala ništa slično, stoga nisam baš kompetentna da komentarišem proizvod, ali mi je drago da sam naišla na tvoj blog i ovaj post, jer sam definitivno saznala nešto novo. I pravo da ti kažem, baš mi dobro deluje. Uzgred, jako mi se dopada tvoj blog, imaš moje praćenje ❤️😊

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija