NYX - grupna recenzija proizvoda


Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam donosim recenziju tri proizvoda NYX-a. Riječ je o Vivid Brights lineru, njihovoj kultnoj bijeloj Jumbo eye pencil i HD korektoru. Ako vas zanima moje mišljenje o proizvodima, nastavite čitati... 



Eyeliner dolazi u kutijici na kojoj pišu svi bitni podaci. Rok trajanja je 12 mjeseci, gramaža 2 ml, te odmah vidite boju koja je prilično vjerna. Po meni prevelika kutijica za taj liner i ne vidim smisao,ali dobro. Sama ambalaža linera je praktična i jednostavna, što mi se sviđa. 




Kistić je dugačak i jednostavan za rukovanje, barem meni. Boja je apsolutno predivna, lila ljubičasta koja me osvojila na prvu. Međutim ovaj liner jako puca, čim se nanese na kapak ima tendenciju odmah puknuti i to je ono što me odbilo od njega. Ove linere od NYX-a više, nažalost, neću kupovati. Bilo bi im bolje da porade na formuli linera,jer su boje fenomenalne. Cijena ovog linera je 49,99 kn. 




Drugi proizvod je ova Jumbo Eye pencil u nijansi 604 Milk Lait. Mislim da ne postoji osoba koja nije čula,vidjela ili probala ovu olovku za oči. Olovka ima 5 grama i rok trajanja je 9 mjeseci što je po meni premalo i ne znam zašto je tome tako. 


 
Boja je prava kreč bijela koju sam trebala u svojoj kolekciji. Ali meni je ova olovka dosta nespretna za nanošenje na vodenu liniju oka jer ju nije moguće precizno staviti. Ali svakako ima više namjena za koje se može koristiti, npr. kako bih pojačala neku svjetliju boju. Sve u svemu, okej olovka za oči. Cijena mu je 44,99kn. 



I zadnji proizvod koji ću recenzirati danas je ovaj HD korektor za oči. On ima 3 grama, te rok trajanja 6 mjeseci. Ambalaža je jednostavna, tipična za većinu korektora na našim područjima. Izgleda elegantno i pristupačno. 




Četkica je klasična i vrlo dobro obavlja svoj posao. Ovaj korektor je meni apsolutno fantastičan. Najviše preporuke vam dajem za njega. Razlozi su: lagan je, ima srednje do jako prekrivanje i ne miče se s mjesta kada ga jednom stavite. Ja ga obožavam i kupit ću ga opet sigurno. Cijena mu je 54,99 kn. 



I to bi bilo to za današnji post, nadam se da vam nije bilo predugačko i svakako mi pišite koji su vaši favoriti od NYX kozmetike. Do idućeg posta,šaljem vam puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Odličan post!I ja obožavam Nyx korektor, ali bih jako volela da isprobam i njihove Jumbo olovke. :D

    The Beauty Journal

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga! Eyeliner svakako preskoči, stvarno jako puca. Drago mi je što ti se dopao, zapratiti ću i ja tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam imala prilike još nijednom probati NYX proizvode, ali morat ću! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija