Golden Rose Contour Powder Kit - recenzija

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas ću vam pisati svoje mišljenje o kitu od Golden Rose-a, pa ako vas zanima što sam zaključila o ovom proizvodu,nastavite čitati! 





Proizvod dolazi dodatno zapakiran u kutijicu,na kojoj pišu svi podaci. Isti ti podaci pišu i na samoj ambalaži. 



Ambalaža je prekrasna,mat,sa sjajnim slovima i jako je kvalitetna. Lijepo se zatvara i nemam straha da će se otvoriti. Ovo ću svakako nositi na putovanja koja su mi u planu. 


U ambalaži imate jako lijepo označene nijanse, poredane su po koracima i svrsi. Tako je prva nijansa za konturiranje lica, druga za bronzanje iliti utopljavanje lica,a treća za highlight odnosno posvjetljivanje dijelova lica. Također u ambalaži je ogledalo, što smatram izuzetno praktičnim i veliki je plus, bar za mene. 


Ovdje su swatchevi samih nijansi. Vidite i sami kako je prva nijansa hladnija,kako i treba biti,dok je druga malo toplija. Te dvije nijanse se fantastično stope jedna s drugom na licu. Osim toga, moguće ih je i nadograđivati,a isto tako pokupiti i sasvim malo proizvoda za prirodan izgled lica. Highlight nijansa je blago transparentna i mislim da bi odgovarala velikoj većini ljudi, vjerovatno ne bi jedino ljudima s dosta tamnijom puti. Nisam primjetila da se tijekom dana boje ''gube'' s lica i jako je dugotrajna.
Meni je ova paleta pun pogodak i mislim da će biti fantastična za putovanja da ne moram nositi tri proizvoda odvojena, već da ih sve imam na jednom mjestu.


Da li ste probali ovaj ili neki sličan kit? Imate li neke preporuke za mene? Do idućeg posta,šaljem vam puse,xoxo, Lux:*  

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija