Što sam dobila za 22.rođendan?

Dobrodošle,drage moje! U današnjem postu sam vam željela pokazati što sam to dobila za 22.rođendan koji je bio prije deset dana. Ovdje sam stavila samo stvari o kojima ću vrlo moguće pisati na blogu, osim ovog dobila sam i druge stvari,kao tipa starke i zvučnike za laptop. Zahvalna sam do neba što imam tolike ljude oko sebe koji me vole i poznaju. Pa krenimo ... 




Od prijateljica s fakulteta sam dobila ovu predivnu Catrice paletu i Maybelline superstay matte ink tekući ruž. Znate da sam vam u Wishlisti pisala da želim isprobati Maybelline tekuće ruževe i evo dobila sam priliku. Nosila sam ga za proslavu rođendana, i zapravo mi se jako sviđa. Budemo vidjeli da li će zbaciti s trona moje omiljene od Golden Rose. Osim toga, ova Catrice paleta ima B R U T A L N U pigmentaciju,koju uopće nisam očekivala. Budemo vidjeli kako će se ponašati na kapcima, svakako pišem recenziju! 


Ovaj poklon sam sama sebi poklonila! (smijeh) Našla sam na mojekrpice.hr odličnu ponudu za dva Avon fiksatora,a kako ih inače jako volim,nisam mogla propustiti ovu priliku. Mislim da za fiksatore neću pisati receziju, jedino možda usporedbu s Golden Rose fiksatorom. Kako vam se čini ta ideja? 


Dobila sam ovu prekrasnu kozmetičku torbicu, prozirnu,ali sa holo efektom, već razmišljam šta ću sve staviti u nju za iduće putovanje. Stvarno je divna! 


Zara parfeme sam htjela već neko vrijeme probati,jer sam čula da su odlični. Ovaj mi je kupila najbolja frendica i stvarno ima fantastičan miris te jako dugo traje. Već vidim da mi ovo neće biti jedini Zara parfem. 


Dobila sam također i ovu divnu kutijicu za nakit, morala sam vam je pokazati. Mislim pogledajte ju samo! Prekrasna je i baš odiše na proljeće, još smišljam gdje da je stavim da se najbolje istakne, mislim da će odlično ići uz moje ljubičaste zidove. 


I zadnja stvar,ali ne i manje vrijedna su ova dva Essence slatkiša. Essence lakovi su u novom ruhu i budemo vidjeli da li je i formulacija ostala ista ili su je možda čak i poboljšali. Ova boja mi se čini kao prava proljetna. Osim laka,dobila sam i ovu predivnu Essence Into the snow glow paletu za oči, rumenila i highlightere. Moram li vam uopće spominjati da sam ju već koristila, pogotovo ljubičasti highlighter!? :) 


Nadam se da vam se svidio današnji post,do idućeg puta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 


Primjedbe

  1. Sretan rođendan! Bas lijepi pokloni, ja od lani dobivam poklon kartice, tako ću reći da naprave i za ovu godinu jer kozmetike mi, ruku na srce ne fali, ali mi nedostaje kvalitetnih kistova pa bi radije njih kupila i nadoplatila razliku od darovnih kartica

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaooo! Tako divne stvari! :) Želim ti sve najljepše još jednom! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,stvarno sam sretna svime što sam dobila :) hvala!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija