Što je u mojoj torbi?

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Kada sam vas na početku mjeseca na instagramu pitala za tip posta koji želite čitati, većina je odgovorila za Top 10 filmova (koji se pretvorio u Top 15 filmova),ali bilo je onih koji su glasali i za post ''Što je u mojoj torbi?'' pa sam odlučila i taj post napisati. Pa krenimo... 




Za početak da vam pokažem kakvu torbu trenutno imam. Ovu sam prije par mjeseci kupila na placu na Borongaju za sitne novce (mislim da je čak 100 kn bilo u pitanju) i odlična je torba stvarno,jako čvrsta i po mom guštu. Uvijek nosim neke ''neutralnije'' torbe koje mogu na svaku odjevnu kombinaciju iznositi, ne moram se brinuti oko usklađivanja. Mijenjam ih praktički tek nakon što se raspadnu tako da će ova dugo biti na mom ramenu. 


Ovo su uglavnom sve stvari koje se nađu u mojoj torbi + neka knjiga za čitanje u busu i tramvaju. 


Većinom uvijek nosim bočicu vode sa sobom, i ova ima 0,7 ml pa mi je dovoljno velika. Osim nje nosim kutijicu sa tabletama, ključeve te maramice naravno. 


Novčanik, planer, pernica i kozmetička torbica su uvijek u mojoj torbi. 


Ovaj planer mi je prekrasan, plus u kombinaciji s pernicom mogu pobijediti svaku nepriliku. Pernicu sam kupila u Stradivariusu,a planer je Ženski rokovnik koji sam kupila u DM-u. 


E sad, sastav moje kozmetičke torbice je ovaj. Unutra se nalazi set za manikuru, par gumica i kopčica, baterijice za slušne aparatiće (za svaki slučaj), ulošci spremljeni u kutijici, krema za ruke od Terre Naturi, antibakterijski gel, ogledalce, matirajuće maramice od Essence-a, balzam za usne od Eos-a te Olival olovka za nokte. Sve što jednoj ženi treba da preživi dan! :) 


Nadam se da vam se ovaj post svidio, do idućeg vam šaljem puse,xoxo, Lux:* 


Primjedbe

  1. Uvijek mi je zanimljivo vidjeti sadržaj tuđih torbi! :D Ja sam davno snimila video na tu temu i baš bih mogla ponovo jedan kratki za IGTV, hvala ti na ideji!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija