Golden Rose - Mattifying&Pore minimising make-up primer i Make-up fixing spray

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam pišem o dva Golden Rose proizvoda. Ovdje sam vam predstavila sve GR proizvode koje sam kupila,a sada ću vam detaljnije recenzirati primer i fiksator. Bez previše duženja, krenimo ... 

Mattifying&Pore minimising make-up primer 



Proizvod dolazi u kutijici na kojoj pišu svi podaci. Kutijica je crno-bijela, jako dobre kvalitete. Iz Golden Rose-a kažu kako ovaj primer ostavlja svilenkasto glatku,ali i mat završnu obradu. Proizvod je napravljen u Turskoj, ima 30 ml,te rok trajanja od 12 mjeseci. Primer je dermatološki testiran, te na poleđini pišu svi sastojci. Osim toga, proizvod je za masnu odnosno normalnu do kombiniranu,kakva je moja. Nema parabena, te se može koristiti samostalno, ili prije šminke. 


Sama ambalaža je lijepa, bijele boje. Zamjerka mi je što ne mogu vidjeti koliko mi je proizvoda ostalo (a to uvijek volim), te se naljepnica ambalaže već počela odljepljivati. Sam proizvod je na pumpicu koja odlično funkcionira, i uglavnom za dnevnu bazu koristim jednu pumpicu,većinom na T-zonu,a za jaču šminku koristim dvije pumpice. S tim u vezi, mislim da će mi ovaj proizvod stvarno dugo trajati. A sada riječ o samom primeru. Bjelkaste je boje i jako ugodan na koži, lijepo se razmazuje i brzo nakon njega mogu nanositi puder. Svakako ostavlja taj neki ''svilenkast'' osjećaj, i ja bih rekla više polu-mat finiš. Što se tiče smanjivanja pora,tu ne mogu puno reći,jer nisam osoba koja ima jako velike pore,tako da sam tu nerelevantna za pričati uopće. Osim toga, proizvod koristim praktički svaki dan i stvarno mi nikakav nered nije napravio. Svakako ću ga opet kupiti i preporučam svima s normalnom do kombiniranom kožom ovaj primer. Što se tiče masnokožca, nisam sigurna koliko bi se njima taj svilenkast osjećaj svidio. 


 Make-up fixing spray 


Fiksator dolazi u ljubičastoj bočici u količini od 120 ml. Rok trajanja je 12 mjeseci. Golden Rose je na pozadini napisao kako je ovo sprej za učvršćivanje šminke, sa laganim i neljepljivim sastojcima, omogućava da vaša šminka izgleda savršeno tokom cijelog dana. Brzo se suši i transparetno pričvršćava vašu šminku bez isušivanja kože. Također su na bočici vidljivi sastojci,te uputa za upotrebu. Sa svim navedenim se slažem, ovo nije proizvod koji će produžiti trajanje vaše šminke, nego će stopiti sve praškaste proizvode na licu kako bi izgledali ujednačno i skladno. Nisam primjetila da mi isušuje kožu iako ga redovito koristim. Ima dobar raspršivač koji odlično funkcionira.

Sa ova dva proizvoda, moja koža tijekom cijelog dana izgleda besprijekorno i kao da sam ju tek nanijela. Ako me pitate da odaberem između ova dva proizvoda, prije bih odabrala primer jer mislim da su oni najvažniji za lijep izgled pudera,ali je i fiksator odličan proizvod. 

Nadam se da vam se svidio današnji post, jeste li vi koristile neki od ovih proizvoda? Kako su se vas dojmili? 

Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Opa! Čine se zanimljivim za probati! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Oba proizvoda su mi na popisu za isprobati, ali nikako da potrošim zalihe koje sam tokom vremena nagomilala. :) Trenutno koristim UD Allnighter sprej za fiksiranje i malo je reći da sam oduševljena, ali kada ga potrošim svakako kupujem ovaj od GR. Primere koristim gotovo svaki put kada se šminkam, a za sada mi se najboljim pokazao L'oreal Infallible Mattifying Base.
    Pozdrav, Karmen. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je uz GR odličan fiksator i od Avona, čula sam i za UD da je fenomenalan i sigurno ću si ga i ja uzeti. Ja taj od L'oreala nikada nisam isprobala iako koristim puder, sada si me svakako zainteresirala. Hvala ti puno na komentaru i pozdrav i tebi :*

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija