Balea Aqua augen roll-on

Dobrodošli u novi post! Iako sam danas prvotno namjeravala pisati o Balea Aqua serumu, shvatila sam da to baš nema smisla jer je moj dojam pozitivan kao i od svih ostalih koji su probali taj serum. Tako da sam odlučila pisati o drugom Baleinom proizvodu kojeg koristim već nekih tri mjeseca i smatram da se o njemu malo govori. Riječ je o Balea Aqua augen roll-on, okoloočnoj gel-kremi u tubici s metalnom kuglicom kojom se proizvod nanosi. Ako vas zanima moje mišljenje,nastavite čitati! 





Za početak, proizvod sadrži 15 ml proizvoda, veganski je i odobren oftalmološki i dermatološki. Sadrži metalnu kuglicu koja potiče mikrocirkulaciju okooločnog područja i raspoređuje proizvod.


SASTOJCI: 

Proizvod treba nanijeti na čistu kožu kružnim pokretima svaku večer i ujutro. Kako imam 21 godinu, proizvod nanosim samo navečer u obilnijim količinama zbog preventive i za hidrataciju. Efekt hlađenja je kratkotrajan i metalna kuglica zaista smiruje kožu. 





Općenito, mislim da je ova kremica odličan izbor za tinejdžerice i žene u ranim dvadesetima. Također,bitno je da ne pretjerate s količinom jer je moguće da se ujutro probudite s napuhnutijim podočnjacima nego obično. Za ovu cijenu i količinu, mislim da je proizvod čisto solidan i nastaviti ću ga koristiti dok ne primjetim da mi okooločno područje traži veću njegu. 

Da li ste vi koristile ovaj proizvod i šta mislite o njemu? Xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija