PURE&NATURAL REGENERIRAJUĆA NOĆNA KREMA - recenzija

U današnjem postu vam donosim svoje mišljenje o Niveinoj noćnoj kremi. Ako vas zanima šta mislim o njoj, nastavite čitati! 


Za početak,šta kaže Nivea o proizvodu? 


NIVEA Pure&Natural regenerirajuća noćna krema za njegu lica za sve tipove kože s organskim uljem Argana i organskom Aloe verom, ne sadrži parabene, mineralna ulja i umjetne boje. Koži pruža intenzivnu hidrataciju i potpomaže prirodni proces regeneracije tijekom noći.

- Podržava prirodnu ravnotežu kože
- Pruža 24 sata intenzivne hidratacije
- Formula s njegujućim pantenolom podržava regeneraciju kože tokom noći 



Količina kreme je kao i uobičajeno 50 ml i rok trajanja 12 mjeseci. Pogodna je za osjetljivu kožu, podnošljivost za kožu je dermatološki potvrđena te arganovo ulje i aloe vera su uzgojeni organski. 

POPIS SASTOJAKA: Aqua, Glycerin, Hydrogenated Vegetable Oil, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol Denat, Glyceryl Stearate Citrate, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Methylpropanediol, Dicaprylyl Ether, Panthenol, Cocoglycerides, Argania Spinosa Kernel Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tocopherol, Xanthan Gum, Sodium Carbomer, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Parfum




Koristim ovu kremu gotovo svaku večer prije spavanja,samostalno ili u koaliciji s Balea Aqua Serumom, zahvaljujući ova dva proizvoda, moja koža je ove zime izgledala odlično, nije mi nikada bila suha niti ljuskava. Hidratacija je bila odlična. Kremu sam obično nanosila u debljem sloju kako bi je moja koža što više ''popila'' i stvarno sam zadovoljna. Nivea kreme za lice su mi uvijek odlične,pa tako se i ova pokazala. Imate moje preporuke za nju! Također, možete je kupiti za pravu sitnicu od cijene na Notino.hr




Da li i Vi koristite Niveine proizvode za lice? Kakvi su Vam? 
Xoxo,Lux:*  

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija