Makeup Revolution - Baked Highlighter i Liquid Highlighter


Dobrodošle u današnji post moje dame! U naslovu vidite da su zvijezde današnjeg posta highlighteri, koje svi volimo! A danas ću vam pisati o specifičnim highlighterima,a to su oni od Makeup Revolutiona! 



Makeup Revolution tekući highlighter – Liquid Highlighter – Liquid Champagne




Proizvod mi je stigao jako dobro zapakiran, i to najviše volim, kad nemam nikakve brige da li će se nešto dogoditi u transportu. To mi je veliki plus. Nadalje, ambalaža samog highlightera mi je predivna i ne mogu se i dalje nadiviti. 





Na dnu bočice se vidi ime nijanse,a ja sam naručila u nijansi Liquid Champagne jer inače volim highlightere boje šampanjaca. Proizvod košta 69,99 kn. Količina mu je 18 ml, za što mislim da je nepotrošivo, pogotovo u 12 mjeseci, koji mu je rok trajanja. Ovo je veganski proizvod i to je još jedna pohvala. 


Sastav: Isododecane, Mica, Cyclopentasiloxane, Caprylyl Dimethicone Ethoxy Glucoside, Polybutene, Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer, Disteardimonium Hectorite, Propylparaben, BHT May Contain [+/- CI 77891, CI 77491] 



Nažalost,pohvale tu staju. Imala sam velika očekivanja od ovog tekućeg highlightera, jer sam mislila da je kao Iconic London, međutim
 ovaj highlighter je previše šljokičast i mislim da se to apsolutno nikome neće svidjeti. Morate biti pažljivi s nanosom jer skida šminku koja je ispod, znači treba ga staviti pažljivo prstima tapkajući. Ako ga stavite ispod pudera za prirodan sjaj, očekujte prave,pravcate šljokice po licu, to stvarno ne preporučam. 

Zbog svega toga,ovaj highlighter stvarno nije zadovoljio moja očekivanja, što mi je stvarno žao. Doduše,znam ga koristiti za van skupa s highlighterom o kojem vam idućem pišem. 


Makeup Revolution Baked Highlighter - Golden Lights


Ovaj highlighter je također došao lijepo zapakiran. Ambalaža je isto tako predivna,ali mi se već počeo nakon nekoliko tjedana skidati natpis s ambalaže i to mi se ne sviđa. 




Makeup Revolution Baked Highlighter sam naručila u nijansi Golden Lights za koju mislim da bi odgovarala svima. Golden Lights je kombinacija zlatno žutog i srebrnog shimmera koji izgleda duochrome, te se prekrasno presijava. Isto je izvrstan kao sjenilo, osobito u unutarnjem kutu oka, te je moguće staviti ga i na ostale dijelove tijela, što me vodi do još jedne pozitivne stavke. Kod nekih highlightera sam imala problem da su se trusili jer su bili mekani, a to nije baš poželjno kod tipa proizvoda koji ipak želite lagano dozirati jer u suprotnom imate hrpu šljokica po sebi. 

Cijena mu je 37,99 kn,a količina 7,5 g što je odlična količina za ovakav tip proizvoda s obzirom da ga se čak i pri svakodnevnom šminkanju ne troši puno.Ovo je također veganski proizvod!

Sastav: Mica,Talc, Dimethicone,NYLON12,MAGNESIUMALUMINUM SILICATE, Phenoxyethanol, Propylparaben. MAY CONTAIN(+/-:)CI77891,CI77861,CI 77491CI 77510




Sama površina je vizualno privlačna i gotovo da je šteta dirati ih. Postojanost ovog highlightera je odlična i na kraju dana ćete ga vidjeti, iako možda manje nego na početku. Sve u svemu,ovaj highlighter obožavam i imate moju preporuku za njega! S druge strane, liquid highlighter,po mom mišljenju, možete preskočiti jer ne vrijedi tih novaca.


Koristite li highlightere? Jeste li isprobali nešto od Makeup Revolutiona?

Xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija