New in - APRIL 2018

Dobrodošle u današnji post koji je trebao biti jučer,ali sam imala krizmu pa nisam stigla napisati post. Danas ću vam pokazati što sam ja kupila u proteklom mjesecu, a vi mi recite kojeg proizvoda želite prvo čitati recenzije! Pa krenimo ... 





Ja sam bome iskoristila onaj vikend kada je bilo 30% popusta na svu preparativu i dekorativu u Bipi. Kupila sam od Essencea bazu za sjenila I love eyeshadow i masku za lice Wood you love me? Našla se i tu maskara od L'oreala,kao i maska za lice i usne, te gumice za kosu Look by Bipa. Zgrabila sam Elf gel eyeliner,i za sad nisam oduševljena njime. Bpretty sjenila su bila nekih 3 kn,smiješne gramaže i uzela sam jer mi se čini dobra pigmentacija. Maybelline Master chrome imam i stick,tako da sam trebala uzeti i metalik highlighter, jedva čekam da malo potamnim pa ću ga uveliko koristiti. Garnier maske sam uzela sve koje imaju u ponudi, čisto da ih isprobam. 




Na nagovor prijateljice i ponukana pozitivnim recenzijama sam uzela ovo Essence-ovo metal shock eyeshadow, kao i  Maybelline Baby skin instant pore eraser. Pozitivni su mi prvi dojmovi o oba proizvoda. 



Na Pink Pandi sam iskoristila kod za besplatnu poštarinu, uzela Aqua seal ponovno,stari primer sam potrošila,te sam odlučila vidjeti i kakva je ova obična baza za sjenila jer većinom imam Makeup Revolution sjenila. Također nisam odoljela i morala sam kupiti Makeup Revolution Conceal & Define.

U narednom mjesecu vas čeka recenzija većine ovih proizvoda, o čemu želite prvo čitati? 
Xoxo,Lux :* 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija