Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Dobrodošle u novi post,dame moje! Prije dva mjeseca sam naručila set kistova s Pink Pande koje vam danas predstavljam. Riječ je o Mayani Design kistovima. Ako vas zanima moje mišljenje,nastavite čitati... 



Lijepo su to spremili,svaki kist je bio još u posebnoj vrećici. Došli su neoštećeni i nije im nijedna dlaka ispala. Budući da nisam ljubitelj šarenih kistova,a htjela sam nešto drugačije uzela sam crne kistove s uzorkom jednoroga. 




Pink Panda kaže:
Prekrasan set sadrži 10 kistova za savršen makeup. Njegova meka dlaka čini nanos makeupa brzim i jednostavnim.
U setu se nalazi:

1. Kist za nanos pudera u prahu.
2. Kist za nanos rumenila i bronzera.
3. Kist za konturiranje.
4. Kist za highlighter.
5. Veći kist za sjenilo.
6. Manji kist za sjenilo.
7. Manji kist za blendanje.
8. Veći kist za blendanje.
9. Kist za nanos korektora.
10. Kist za preciznije konture.

Količina: 1 set / 10 kistova

Sastav: Umjetna dlaka.

Cijena paketa je inače 221,99 kn,a ja sam uzela na akciji za nekih 80-ak kn što savjetujem i vama jer bi tu cijenu dala samo za kistove poznatog brenda i vrhunske kvalitete. 
U početku mi je trebalo dosta da se naviknem na drške ovih kistova jer su puno tanji od onih koje ja inače koristim ( ovi npr. ) Kao što sam rekla,još im nijedna dlaka nije ispala što je meni odlično, doduše dlačice su slabije kvalitete i nisu iste kao ove koje inače koristim. Većina kistova je upotrebljiva,a sad ću vam malo više o svakome napisati. 


Prva četiri kista uglavnom koristim za blendanje i zapravo koristim možda jedan ili dva, zato jer mislim da su preveliki za precizno blendanje koje ja želim. Dok peti (skroz desno) koristim za stavljanje sjenila na pokretni dio kapka jer je plosnati i puno bolje sjenila pokupi. Za ostala četiri smatram da vam nisu neophodni,pogotovo ako nemate velike kapke (kao ja).




S velikim kistovima je već druga stvar, njih stvarno sve koristim. Idem s lijeva na desno. Prvi kist koristim za bronzer i konturiranje, i tu je stvarno fantastičan, obožavam ga. Drugi koristim za setiranje nekih područja lice,kao što je čelo i/ili brada. Treći je naravno za highlighter i njemu sam se najviše veselila jer nisam imala takav kist u svojoj kolekciji. Znam,šokantno haha! Četvrti se kist po meni može koristiti za konturiranje, za setiranje područja ispod očiju i ispod kontura, stvarno je multifunkcionalan. I zadnji kist je najviše fluffy i on me najviše zbunjivao jer ga je nemoguće koristiti na nešto posebno, stoga ga ja najviše koristim za odstranjivanja viška praškastih proizvoda i da ih stopim sve. 

Sve u svemu,ja sam dosta zadovoljna ovim setom iako naravno ne bih nikada platila pravu cijenu za njih, sigurno možete naći na ebayu ili aliexpressu još jeftinije,a iste kistove ili možda čak i bolje kvalitete.

Gdje vi kupujete kistove? Kako vam se sviđaju postovi ovog tipa? 

Xoxo, Lux :* 


Primjedbe

  1. jel mi možeš objasniti koji kist za što služi? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na dnu posta (ispod slika) piše za šta koristim svaki kist :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija